diverse

ceaa ce voi gasi frumos sau interesant

Faceți căutări pe acest blog

filmele mele

  • Star Wars, Avatar, Gladiator, Cum sa furi un milion si multe altele de genul asta

joi, 4 martie 2010

Omagiu dupa 33 de ani

S-au implinit 33 de ani de la xumplitul moment ce a distrus vieti si a rupt cariere stralucitoare, cum ar fi cele ale lui Toma Caragiu, Doina Badea si Alexandru Bocanet. Cine a vazut macar o data "Fabula", "Mefisto" sau "Snobul", a vazut seria de BD-uri, Actorul si salbaticii a vazut geniu caragialian in stare pura, exprimat la maximul sau.
Am ascultat azi dupa ceva timp Doina Badea si am realizat ce voce superba s-a pierdut atunci, ce melodii minunate avea: Ploaia si noi, Deschide fereastra sau Cinta un matelot fiind doar citeva.
Am vazut iarasi productii Alexandru Bocanet, cu Margareta Pislaru, Anda Calugareanu, Marina Voica, Toma Caragiu si atitia altii in ipostaze superbe si iarasi am avut de regretat si aceasta disparitie.
Va invit si pe voi sa le urmariti, veti avea o placere macar la fel de mare ca a mea. As fi vrut sa postez si ceva videa cu aceste genii artistice dar cum nu am reusit, va sugerez sa faceti asta. Merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu